Jurnal
Business Evolution
Evenimentul Business Evolution, organizat de Doing Business in Arad, a reunit profesioniști, antreprenori și lideri locali într-un cadru dedicat schimbului de idei și dezvoltării afacerilor. În cadrul conferinței s-au abordat teme esențiale pentru mediul de afaceri, precum inovația, digitalizarea, sustenabilitatea și strategiile de creștere în context economic actual. Participanții au avut ocazia să asculte speakeri inspiraționali, să afle bune practici din diverse industrii și să stabilească conexiuni valoroase în comunitatea de business locală.
Carta Albă a IMM-urilor din România
Eveniment de lansare a celei mai complexe analize a mediului de afaceri din România, folosită ca suport și referință în publicațiile economice internaționale
Topul Național al Firmelor Private din România
Eveniment de referință pentru comunitatea de afaceri din România, ce recunoaște de 32 de ani meritele antreprenorilor prin promovarea celor mai performante întreprinderi ale României ținând cont de cifră de afaceri, profit brut, productivitate și performanță globală.
„Academia de antreprenoriat – de la idee la afacere”
- Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, cofinanţat din Fondul Social European 2007-2013.
Obiectiv general: dezvoltarea culturii antreprenoriale şi promovarea unei atitudini pozitive faţă de antreprenoriat în Regiunile Vest şi Nord-Vest, pentru îmbunătăţirea competitivităţii şi performanţelor IMM în spaţiul economic european.
LEAN ROMANIA – Cooperare trans-naţională pentru creşterea adaptabilităţii şi promovarea calităţii în reţelele de furnizori din sectorul automotiv, prin metode organizaţionale inovatoare
Programul de finanţare: Fondul Social European, Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
CNIPMMR ARAD, partener al Asociaţiei Patronilor şi Meseriaşilor Cluj, SC Calitop
Servicii Consultanţă Management SRL, Federaţia Patronală a Întreprinderilor Mici şi Mijlocii din Argeş (FPIMM Argeş) şi Asociaţia Patronatul Judeţean al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Iaşi ( APJIMM Iaşi), în cadrul proiectului “PERFORM- Performanţă managerială în IMM-uri”, cofinanţat prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane, din Fondul Social European 2007-2013.
Organizarea de programe turistice tematice în Valea Crişului
Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria – România 2007-2013
Partener principal: Asociaţia Municipală de Dezvoltare Teritorială a Békés-ului Central
“Resurse umane competente – bază a dezvoltării economiei locale” – PHARE CES DRU 2006 – decembrie 2008 – noiembrie 2009
Scopul proiectului: promovarea competitivităţii şi adaptabilităţii forţei de muncă existente în întreprinderi în vederea creşterii productivităţii la locul de muncă prin îmbunătăţirea nivelului de competenţe şi abilităţi profesionale şi manageriale.
„Networking pentru dezvoltare economică durabilă” – PHARE CBC 2006 România – Ungaria – octombrie 2008 – noiembrie 2009
Scopul proiectului: stimularea şi promovarea cooperării între IMM şi actorii implicaţi în dezvoltarea economică transfrontalieră prin facilitarea, amplificarea şi diversificarea canalelor de colaborare în afaceri, în vederea creării unei baze solide pentru dezvoltarea economică şi socială echilibrată a întregii zone.
“E-management pentru E-Europa” – Phare CES DRU 2005
Scopul proiectului: Instruirea si consilierea unui numar de 160 de manageri, cat si personalul operativ din firmele din orasele Resita, Caransebes, Deva, Hunedoara, Brad, Arad si Timisoara pentru aplicarea metodelor moderne de management si folosirea noilor tehnologii de comunicare si management.